Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

5) Παρακολουθώντας το blog pιστεύετε πως κινεί έναν νέο να μπει στη διαδικασία να παράγει κρασί;

3 σχόλια:

  1. Ναι πιστεύω ότι παρακινεί ένα νέο να μπεί στη διαδικασία να παράγει κρασί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναί διότι δίνονται αρκετές πληροφορίες γι αυτο το θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aν όχι να παράγει, σίγουρα να παρακολουθήσει τη διαδικασία παραγωγής του κρασιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή