Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013


4) Ποιός πιστεύετε οτι είναι ο καλύτερος τρόπος, για να διατηρηθεί σωστά το κρασί;


3 σχόλια:

  1. Η σωστή εμφιάλωση είναι ένας τρόπος διατήρησης του κρασιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο καλύτερος τρόπος είναι η εμφιάλωση και το μέρος όπου θα τα έχεις αποθηκεύσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο καλύτερος τρόπος είναι η εμφιάλωση και η αποθήκευσή του σε δροσερό μέρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή