Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

1) Πιστεύετε πως το κρασί κάνει καλό στην υγεία μας;









4 σχόλια:

  1. Θεωρώ ότι το κρασί κάνει καλό στην υγεία μας και ιδιαίτερα το κόκκινο κρασί γιατί έχει ευεργετικές δράσεις για την καρδιά.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι διότι μέσα στο κρασί υπάρχουν ορισμένες φυσικές ουσίες που λέγονται προκυανιδίνες και διαδραματίζουν ένα σπουδαίο ρόλο στη φυσική λειτουργία του οργανισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι, και ίσως επειδή είμαι απο την Κρήτη και ο παππούς μου έχει αμπέλια, συνηθίζουμε πάντα στο τραπέζι του φαγητού να πίνουμε ένα ποτηράκι κρασί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ευεργετική επίδραση του κρασιού στην υγεία έχει αναγνωριστεί και από το ιατρικό επάγγελμα εδώ και αιώνες. Το κρασί είναι ένα ήπιο ηρεμιστικό, που ελαττώνει το άγχος και περιορίζει την ένταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή